søndag den 16. oktober 2011

HER BOR SILKEMARIE

Min datter Silkemarie på 3 år bor med farverne lilla og gul... Elsker de farver:-)

Det strikkede næsehorn på sengen er en af mormors kreationer.

 Kommoden er et arvestykke fra Silkemaries oldemor som jeg efterfølgende har malet gul.
 Opbevaring af legetøjet i lilla reol som er et loppefund.
Den fine lampe med faldskærmsudspringeren er købt i en butik med gamle lampe i Odense for en del år siden.
Tallerkenrækken til bøger er hjemmelavet.
Tavlen er fra min egen barndom, desværre er der tegnet med andet en kridt på, så den er mest til pynt.
Den store tændstiksæske lavede jeg da Silkemarie skulle være Cirkeline til fastelavn, jeg lavede den så stor at hun kunne sidde i den:-).
Den røde dukkevogn fik jeg som lille pige og nu har begge mine piger leget med den, det syntes jeg er lidt hyggeligt.. 
Det lilla køkken er hjemmebygget, Beathe fik det da hun fyldte 2 år og nu har Silkemarie så overtaget det.
Barbarpapaerne er fra Silkemaries fødselsdag hvor de blev brugt til bordpynt, nu bruges de som teaterdukker.
På tavlen står skrevet et vers fra en af mine ynglings børnesange.

Det var en lille rundtur på Silkemaries værelse.
TAK FORDI DU KIGGEDE MED;-).

2 kommentarer:

  1. Smuk smuk værelse, jeg er vild med farverne, jeg har også brugt dem til Filippas værelse. Den der faldskærmslampe for f... den ville jeg gerne eje, legekøkkenet er virkelig fin også og barnevognen, så hyggelig med ting med minder.

    SvarSlet
  2. Ja det er altså skønne farver, det er med at nyde farverne så længe man kan få lov at bestemme;-)...

    SvarSlet

Jeg læser med glæde din kommentar:-)