mandag den 5. december 2011

JUL JUL...

...JUL JUL JUL JUL, RØR BLOT IKKE VED MIN GAMLE JUL!
Om min jul er gamel ved jeg ikke, men jeg har da et par enkelte "arvenisser".
Men her er ihvertfald mit bud på julepynt.
HipHop nisse med hættetrøje og julevers på køkkentavlen.
Maileg nisser.
Ny model af gamelt englespil, det er egentlig meningen der skal lys i men brændeovnen er så varm, at den får englene til at spille uden.
"Bænknisse" og gamelt arvestykke i form af en lille lysestage.
Køkkennisse og mit krybbespil fra Medusa.
Nissehuer på rad og række og kræmmerhuse fra Maileg.
Skabsnisser og gamle arvenisser samt juletræ fra Medusa.

Tak fordi du julekiggede forbi:-)







2 kommentarer:

  1. Fin samling :-) jeg er især vild med dine medusa figurer og krybbespillet - rigtig fint julepynt :-)

    SvarSlet
  2. Ja Medusas figure er meget "skæve" og sjove

    SvarSlet

Jeg læser med glæde din kommentar:-)