tirsdag den 24. januar 2012

SÅ BLEV DET MIN TUR....

Eller skulle måske skrive at det blev Silkemaries tur. Nemlig Silkemaries tur til, at få sit nye værelse som var årets julegave. Men det blev min tur til, at få styret min indretningslyst:-)).


 Jeg har syet puder og er så tilfredse med dem. Jeg er vild med båndet hele vejen rundt:-)


Har lavet et lille legehjørne med køkken, musik og puslespil. noget af det der bliver brugt allermest i øjeblikket. Kommoden og trælampen er fra min farmor.


Amager hylden har Silkemaries morfar lavet i sløjd i skolen for snart mange år siden. Jeg har malet den gul og sat papir på og derefter lakeret den. Tavlen er fra da jeg var barn. Silkemarie har selv arrangeret at alle smølferne skal stå på hylden.

Silkemarie er meget optaget af sit bogstav S. Så hun skulle selvfølgelig have et bord med S på. Det gule S og Medusa stjernetegnsfigur er julegaver.

Sættekassen har jeg lavet for noget tid siden. Maleriet af vores hund Dagmar har Silkemaries mormor malet.

Plads til Silkemaries dukker og andet legetøj.

Læse og hyggehjørne og drømmeland.

Sådan kom Silkemaries nye værelse til at se ud. Jeg mangler dog lige at lave opslagstavler og så liiige sy et sengetæppe. Så fortsættelse følger....

TAK FORDI DU KIGGEDE FORBI.

 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg læser med glæde din kommentar:-)