fredag den 15. juni 2012

LAGERSALG

Jeg har været til RICE lagersalg og jeg prøver altid og begrænse mig og mærke efter om der virkelig er noget jeg ikke kan leve foruden:). Og jeg syntes det lykkes meget godt for mig, men selvfølgelig var der lidt jeg på ingen måde kan leve foruden.
Paletknivene er bare super gode og praktiske kan helt klart anbefales.
Tallerknen og fadet er bare endnu en til samlingen.
Plastisk urtepotten skal bruges til Silkemaries farver og tusser.
Og sidst men ikke mindst købte jeg dette fine lagkagefad og IHHH det kunne jeg ikke stå for, har ønsket mig sådan et meget længe. Så nu glæder jeg mig til at lave mormors jordbærlagkage som jeg er sikker på vil pynte fint på mit nye fad. I næste uge er vi så heldige, at vi skal ha skønne gæster på besøg 2 gange så mon ikke det bliver til en eller to jordbærlagkager;-).

Lagkagefadet har fået plads på min ynglings og eneste hylde i køkkenet. Så kan jeg nyde mit køb hver dag med og uden jordbærlagkage:)
GOD WEEKEND!!

2 kommentarer:

  1. Øøvv hvor ville jeg gerne have være med på lagersalg igen men nu vil jeg så glæde mig til et stoooooooort stykke jordbærkage :o)

    SvarSlet
  2. Du må med næste gang og jeg glæder mig til, at servere jordbærlagkage for jer:-)

    SvarSlet

Jeg læser med glæde din kommentar:-)