onsdag den 3. april 2013

OPBEVARING og GENBRUG

Æsker, kasser og bøtter til opbevaring kan jeg ikke få for mange af.
De to her er lavet af rør der har været optændningsblokke i.
Denne her er beklædt med papir både indvendigt og udvendigt. 
Det gennemsigtige stykke foran er lavet af det kraftige plastik, legetøj ofte er pakket ind i.
Det var dog lidt svært at, få skåret kanterne pæne omkring hullet og ligeledes svært at, få plastikken til at sidde fast. 
Men udjævnheder mm. blev dækket af papiret:-). 

Denne her skal bruges til opbevaring af skråbånd. 


Denne her er malet sort og pyntet med maskings tape.

Jeg har lavet denne lille flagranke ligeledes af maskings tape som jeg har sat på rundt om røret.

Tror denne skal bruges til legetøjs dimsedutter.
Sådan ser de ud inden jeg gik igang.

TAK FOR KIGGET:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg læser med glæde din kommentar:-)