fredag den 31. maj 2013

MERE RETRO OG NOSTALGI FRA GEMMERNE

Jeg har været i gemmerne og fundet denne anorak fra min egen barndom,
Den er orange med blå bånd og lynlås så syntes den passer Loui fint.

Anorakken er størrelse 98. Loui bruger dog kun størrelse. 74 men den passer ham dog fint i størrelsen.

Så det er mig en gåde hvordan mine forældre har formået, at presse os ned i tøj der virker meget småt i forhold til størrelsen.

Min mor har også gemt en del kjoler som mine piger har brugt og der har jeg oplevet det samme med størrelserne. 
Jeg har været en del ældre da jeg brugte tøjet end da mine piger kunne passe det. (Og mine piger har været små og spinkle). Måske komfort ikke var så meget i fokus dengang:-)

Loui er ikke helt sikker i rollen som "model". Det er lidt svært når man ikke kan sidde helt selv endnu.
Men fin er han i anorakken.
Men at bruge anorakken når han kommer til størrelse 98 i tøj, tror jeg ikke kommer til at ske:-)


  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg læser med glæde din kommentar:-)