torsdag den 30. maj 2013

RETRO OG IKKE MINDST NOSTALGI

Denne her sele til barnevognen har jeg selv brugt som barn tilbage i 70érne. Så det må da være retro på højt plan og ikke mindst nostalgi. Sidst nævnte syntes jeg er lidt sjovt og hyggeligt.

Min mor fortæller at den blev købt hos en dame der boede lidt uden for Odense og selen hed Connyselen.

Selen er nogen steder lidt slidt i stoffet så jeg har syet skråbånd på for, at skjule det værste slid og huller. 
Den var syet så den skulle lukkes i ryggen med en lynlås. Det syntes jeg ikke var særlig praktisk og måske heller ikke så behageligt at ligge med. Så jeg har vendt den rundt så den lukkes på maven istedet for og lavet den så den lukkes med et spænde.

Loui har indviet selen og den passer ham fint.





 På de sidste 2 billeder kan du se hvordan selen så ud inden den blev syet om.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg læser med glæde din kommentar:-)