søndag den 15. september 2013

BEDRE HELD NÆSTE GANG

Jeg har været på marked i dag på havnen i Odense.
Jeg havde blandt andet mine vimpelranker, julesokker i retrostof, ærteposer og lidt andre gamle sager jeg havde fundet frem fra gemmerne.

Det blev dog ikke til det store salg. Der var ikke mødt så mange "kræmmere" op, om det var vejret der gjorde det ved jeg ikke.

Men hyggeligt var det og fik da også solgt et par ting og lidt har jo også ret.
Min mor og min ældste datter Beathe var også med og Beathe havde lidt mere held med sig og fik solgt en del ud af hendes gamle legetøj.


Når jeg nu ikke fik et godt salg kunne jeg så lige gøre et godt køb.
2 børnestole fra eibe.


De ting jeg ikke fik solgt kommer til salg her på bloggen i morgen.

God søndag aften til alle:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg læser med glæde din kommentar:-)