mandag den 21. oktober 2013

FØDSELSDAGSDUG

Weekend har stået på fødselsdag.
Loui blev 1 år i fredags og lørdag blev han fejret af hele familien.
Jeg syntes 1 års fødselsdag er noget helt specielt. Så der bliver gjort lidt ekstra ud af fødselsdagsfesten.

Jeg havde lavet en fødselsdagsdug med et "årstog" på. 
Jeg tegnede på en papirsdug, et tog med 12 vogne på. 
På hver togvogn var der et billed af Loui, et billed fra hver måned i hans første år.
 Som det kan ses på billederne havde jeg "pyntet" nogle af billederne. 
Til sidst er der lagt selvklæbende og transparent bogbind ovenpå. 

Jeg havde ligeledes bestilt balloner og en heliumflaske, så der på hver stol hang en ballon.

Loui fik sit allerførste stykke lagkage.
En masse dejlig gaver.
Og dagen sluttede af med flæskesteg og brun sovs.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg læser med glæde din kommentar:-)