onsdag den 21. december 2011

OPLØBET MOD JULEAFTEN....

....Er i fuld gang og jeg tror i år, at det bliver et tæt opløb:-). Jeg kan godt mærke, at jeg er startet på arbejde og tiden er knap. Men er så heldig, at jeg har haft fri i dag og også i morgen har en julefridag. Det vi har nået i dag er hygge, lave juledekorationer, købt de sidste julegaver, lavet flødekarameller, konfekt og læst de julekort der kom med poste (en af julens hyggeligste begivenheder.  
Disse her skal bruges til julebordet juleaften.

Jeg er helt vild med det lilla rensdyr og den har fået plads på klaveret.



Det blev til både sommerfugle, hjerte karameller og karmelstænger. Jeg syntes nu de blev lidt hårde men de smager godt.
Min ynglingskonfekt. Fløde, vanilliekorn, hvid chokolade og kokos.

TAK FORDI DU KIGGEDE FORBI.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg læser med glæde din kommentar:-)