lørdag den 12. november 2011

INGREDIENSER TIL WELLNESS...

I går holdt Beathe 10 års fødselsdag for pigerne i hendes klasse og hun havde inviteret til wellness fødselsdag på Hotel "Løvstikken".
Så her hvad vi brugte til en rigtig wellness aften.
Beathes indbydelse...
Alle piger startede med at få manicure. Havde købt neglelak i forskellige farver og så stjerne stickers til at sætte på neglene.

Vi havde pyntet bordet med diverse sten, fyrfadslys og købt røgelsespinde så der var en dejlig duft... Her gav pigerne hinanden massage og ordnede hår.

Så stod den på hjemmelavet ansigtsmaske. Jeg blendede 1 kiwi, 1 mango med lidt yoghurt. Det syntes de fleste var vældig sjovt:-).


Til sidst skulle de hver lave et stykke sæbe.
Det var ikke noget jeg havde prøvet før men det var egentlig ikke så svært, men ikke så børnevenligt da sæbemassen bliver meget varm. Men pigerne lagde tørret lavendel i hver deres form og jeg hældte massen i. Efterfølgende fik de pakke deres sæbe i cellofan

Beathe og pigerne havde en dejlig og hyggelig wellnessaften.

Tak fordi du kiggede med!!

5 kommentarer:

  1. Rigtig god ide, jeg er sikker på pigerne havde en fantastisk dag husker den fødselsdag i lang tid.

    SvarSlet
  2. Det var dog en fantastisk fødselsdag.
    Som voksen er der egentlig kun ganske få fødselsdage, som vi husker bagefter. Denne bliver bestemt en af dem.

    SvarSlet
  3. Hov Hov.. hvor blev min invitation af... Det må have været året tøse-fødselsdagsfest. Simpelhen genialt fundet på, Lene. Knus

    SvarSlet
  4. Som altid finder du på noget godt og sjovt. Kirsten

    SvarSlet
  5. Ja tror de hyggede sig og ja jeg håber den bliver husket og giver nogle gode minder...
    Gitte du kunne da sagtens ha fået en tjans ved festen;-))

    SvarSlet

Jeg læser med glæde din kommentar:-)